360-turvakävely on palvelu, jolla voidaan toteuttaa turvallisuuskävelyt sujuvasti ja nykyaikaisesti! Virtuaalisen turvakävelyn avulla voidaan perehdyttää kohteen turvallisuusasiat helposti suuremmallekin joukolle ihmisiä. Turvakävelyn aikana käydään läpi toimintaympäristön riskit ja vaaranpaikat, sekä ohjeistus toimintaan hätä- ja onnettomuustilanteissa. Virtuaalinen turvakävely mahdollistaa myös vaarallisiin ja vaikeapääsyisiin tiloihin tutustumisen turvallisesti.
360-Turvakävely ja perehdytyskierros saadaan toteutettua vaivattomasti ja tehokkaasti myös isoille ryhmille oppilaitoksissa ja suuryrityksissä, kuten myös päiväksi työmaalle saapuvalle yksittäiselle urakoitsijalle.
Tarvittaessa virtuaalisesta turvakävelystä voidaan tehdä kieliversioita, jolloin kielimuuri ei muodostu esteeksi, kun työntekijöitä perehdytetään toimintaympäristön riskeihin ja turvallisuuskäytäntöihin.
360-Turvakävely sujuvoittaa turvallisuuteen perehdyttämistä ja varmistaa turvakävelyn tasalaatuisuuden.
Tutustu alta palveluidemme hinnoitteluun ja saatavilla oleviin paketteihin.
Luo itsenäisesti esityksiä Safetycon360-alustalle käyttäen omaa materiaaliasi.
Editor-käyttäjänä voit ladata kuvaamasi 360-kuvamateriaalin Safetycon360-alustalle ja luoda itsenäisesti esityksiä. Päästäksesi alkuun, annamme henkilökohtaisen opastuksen Safetycon360-Editorin käyttöön.
Avaimet käteen -periaatteella toteutettu produktio asiakkaan toiveiden pohjalta.
(alkaen)
€
Produktiomaksuun vaikuttaa mm. kuvattavan alueen laajuus ja lisättävän sisällön määrä. Mahdolliset jälkikäteen tilattavat lisätyöt 100€ / h
Sisältö valitaan turvallisuusasiantuntijamme ja tilaajan edustajan suunnittelun perusteella kattamaan esimerkiksi poistumistiet, kokoontumispaikat, defibrillaattori, EA, AS, pysäköinti, sosiaalitilat, kierrätys ja lajittelu, lastauslaiturit, kulunvalvonta ja lukitukset, kiinteistö- ja turvatekniikan perehdytys (mm. paloilmoitin, sähkön ja vedensulku, IV-hätäseis).
Mahdollistaa esityksen ylläpidon palvelimellamme sekä tuen.
/kk
€
*Esityksiin tehtävät päivitykset, käyttöopastus ja -tuki sisältyvät palvelumaksuun ensimmäiseltä kuukaudelta max 2h ajalta. Jos muutokset (esim. tilojen saneeraus) vaativat uusia kuvauksia, tehdään ne lisätyönä.
Täytä yhteydenottolomake ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman ripeästi!
Safetycon Oy
Yrittäjänkatu 23
50130 Mikkeli
+358442360216
info@safetycon.fi