ajankohtaista

Tarina Safetycon360:n takaa

Olemme työskennelleet vuosia virtuaalisten oppimisympäristöjen kehittämiseksi ja Safetycon360-palvelu onkin saanut jo tukevan jalansijan 360-Turvakävelyiden ja erilaisten virtuaalikoulutusten mahdollistajana.

Kiinteistön turvakävelyt, työmaaperehdytykset ja myös korkeariskiset sekä tekniset koulutukset onnistuvat palvelun avulla sujuvasti ja turvallisesti. Koulutusten suorittaminen on mieleenpainuvaa ja mielekästä visuaalisen ja interaktiivisen käyttöliittymän ansiosta. Aineistojen suunnittelu, kuvaus ja rakentaminen onnistuu helposti asiantuntijoidemme toimesta, asiakkaan kanssa pidetyn suunnittelupalaverin perusteella.

360-projektia vetävä Iivari Valkonen on toiminut pitkään kouluttajana pelastustoimessa ja yksityisellä sektorilla, sekä opettajana Pelastusopistolla. Usein koulutusten korkeariskiset harjoitteet ovat liittyneet esim. savu-, kemikaali- ja vesisukellukseen sekä putoamisvaarallisella alueella työskentelyyn. Opettajaopinnoissaan Valkonen erikoistui videoon pedagogisena työkaluna ja siitä lähti jalostumaan ajatus koulutusten viemisestä uudelle tasolle, turvallisuusnäkökulmat huomioiden. Ja usean vuoden ja monien vaiheiden jälkeen olemme kehittäneet oman virtuaalisen oppimisympäristön Safetycon360:n, josta olemme ylpeitä. Kehitystyö on edelleen aktiivista ja rakennamme webpohjaiseen ohjelmistoomme jatkuvasti uusia ominaisuuksia asiakkaidemme tarpeita ja toiveita kuunnellen.

Avaimet käteen tuotettujen 360-produktioiden lisäksi olemme solmineet useita Safetycon360-Editor -sopimuksia, joiden myötä asiakkainamme olevat oppilaitokset ja muut isommat organisaatiot ovat päässeet rakentamaan ja muokkaamaan virtuaaliympäristöjä myös itsenäisesti!

Tutustu tarkemmin palveluun: https://safetycon.fi/safetycon360/

Lisää kiinnostavaa luettavaa...