ajankohtaista

Safetyconin onnistunut kevät

Kesäisiä terveisiä Safetyconin toimistolta. Yhtiöllä on ollut tapahtumarikas ja onnistunut kevät!

Alkuvuosi alkoi vauhdikkaasti, kun Safetycon osti Savon Sammutinhuolto Oy:n tytäryhtiökseen. Kevään aikana olemme päässeet kehittämään uusia palveluja sekä yhdistämään osaamistamme ja resurssejamme organisaatioiden välillä. Olemme myös päässeet jo solmimaan useita uusia yhteistyösopimuksia, joista kiitos kumppaneillemme kuten Petzl, Pivaset ja Woikoski.

Safetyconin puolella saimme valmiiksi muutaman isomman projektin virtuaalikoulutusten saralla Safetycon360-palvelussa, kiitos Eloisa, Proxion, Väylävirasto ja Ehot. Safetycon360-palvelun kehittäminen jatkuu ja uusia mielenkiintoisia projekteja on jo tiedossa.

Kevään aikana olemme myös kouluttaneet tuhansia henkilöitä ja organisaatioita. Erityisesti on mainittava S-ryhmälle toteutetut Turvakoulutukset ja yhteistyö näiden osalta Suur-Savon Osuuskaupan, Etelä-Karjalan Osuuskaupan, Osuuskauppa Peeässän ja Kymen Seudun Osuuskaupan kanssa. Koulutuksista olemme saaneet loistavaa palautetta, ja siitä erityiskiitos kuuluu asiantunteville kouluttajillemme.

Kansainvälistymistavoitteemme on edennyt ja toteutimme useita koulutuksia sekä räätälöityjä asiantuntijapalveluita englanniksi, esimerkkinä Kreikan pelastustoimen erikoisyksikön CBRN-kurssi, joka toteutettiin yhteistyössä Bertin Environicsin ja Etelä-Savon Pelastuslaitoksen kanssa. Toinen osa koulutuskokonaisuutta on parasta aikaa käynnissä Kreikassa, ja siellä ovat myös Safetyconin asiantuntijat mukana kouluttamassa.

Kaiken kaikkeaan kevät on ollut innostava! Olemme saaneet yhtiöille uutta henkilöstöä, kouluttajia ja asiantuntijoita ja toiminta kasvaa sekä toimintakenttä laajenee. Meillä on hieno työyhteisö ja tästä on hyvä jatkaa kohti syksyä!

Turvallista kesää kaikille!

Iivari Valkonen, toimitusjohtaja